معرفی جشنواره

جشنواره برند محبوب به عنوان گسترده ترین نظرسنجی مردم در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم نموده است تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه تقدیر از این برندهای خوشنام و معتبر را فراهم آورد. بدیهی است برندهای محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرف کنندگان دریافت می نمایند و این بزرگترین افتخاری است که یک برند می تواند در بازار کسب نماید. از سوی دیگر این رویداد به دنبال شکل دهی به جامعه هواداران برندهای ایرانی می باشد تا با تعیین میزان توصیه گری برندهای فعال در بازار، زمینه مناسبی را برای کمک به تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان فراهم آورد.

اخبار جشنواره

آرشیو خبرها
07 اردیبهشت 1403 اعلام زمان آغاز به کار یازدهمین نظرسنجی گسترده مردمی برند محبوب در سال 1403
رئیس کمیته اجرایی از شروع یازدهمین دوره نظرسنجی گسترده مردمی برای انتخاب برندهای محبوب سال 1403 از اول خرداد ماه خبر داد و اعلام کرد این نظرسنجی به صورت آنلاین به مدت 3 ماه تا پایان مردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
26 تیر 1402 اسامی برندگان قرعه کشی هواداران برندهای محبوب سال 1402
به گزارش دبیرخانه اجرایی جشنواره برند محبوب، قرعه کشی هواداران برندهای محبوب از میان شرکت کنندگان در دهمین دوره نظرسنجی انجام شد.
22 تیر 1402 برگزاری جشن پایانی اعلام برندهای محبوب ایرانی دهمین جشنواره برند محبوب
مراسم معرفی برندهای محبوب ایرانی منتخب مردمی سال 1402 برگزار شد
نشان برند محبوب

فقط یک تعریف معتبر از کسب و کار وجود دارد و آن هم، ایجاد مشتری و حفظ وفاداری آنها به برند شماست. برندهای محبوب این اعتبار و جایگاه را از مصرف کنندگان و مشتریان خود دریافت مي نمايند.

محبوب بودن نشان دهنده سهمی است که برند شما از دل و قلب مشتریان بدست آورده است و مفهومی بسیار فراتر و تاثیرگذارتر از سهم بازار می باشد. برندی که سهم قلبی خوبی را از مشتریان در اختیار داشته باشد، زمینه توسعه بازار خود را در حد وسیعی فراهم آورده است و همراهی مشتریان را به عنوان مهمترین دارایی کسب نموده است.

این جایی است که مشتریان در نقش هوادار و حامی آن برند ظاهر می شوند و با توصیه برند محبوب شان به دیگران، جایگاه آن برند را در بازار، بیش از پیش تقویت می نمایند.

حامیان راهبردی

با نصب اپلیکیشن برند محبوب ضمن کسب امتیاز از جوایز وآفرها باخبر شوید. 10 امتیاز بگیر و شانست رو در قرعه کشی افزایش بده
دانلود مستقیم
از سرور برند محبوب